Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom odbiorców usług w przedsiębiorstwie wyodrębniliśmy Biuro Obsługi Klienta.

Znajduje się on w siedzibie Spółki przy ul. 3-go Maja 14/2 w Nowogardzie Czynny w dni robocze od godz. 7:00 do 15:00. Tel.  91 39 20-711 wew. 101 i 102, tel. kom. 784 000 440.

Możecie tam Państwo złożyć:

  • wniosek o wydanie umowy przyłączeniowej do sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej
  • wniosek o wydanie warunków technicznych przyłączenia do sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej
  • wniosek o zawarcie umowy na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków
  • wniosek o zawarcie umowy na wywóz nieczystości ciekłych
  • zlecenie na wykonanie usługi wywozu nieczystości ciekłych
  • zlecenie na wykonanie usługi badania wody i/lub ścieków

Wymagane druki możecie Państwo pobrać osobiście w Biurze Obsługi Klienta lub pobrać tutaj

Pomimo tego, iż nasza Spółka dokłada wszelkich starań, aby nasze usługi spełniały Państwa oczekiwania może się zdarzyć, iż zajdzie konieczność zwrócenia nam uwagi na jakość naszych usług. Jeżeli mają Państwo uwagi dotyczące jakości wody, rozliczenia opłat oraz jakiekolwiek spostrzeżenia dotyczące jakości naszych usług prosimy przekazać je do Biura Obsługi Klienta.

Możecie to Państwo zrobić na klika sposobów:

  • osobiście w Biurze Obsługi Klienta
  • listownie lub poprzez fax
  • elektronicznie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podając swoje dane teleadresowe oraz opis Państwa zastrzeżeńco do świadczonych przez nas usług.

Niezależnie od powyższego, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom Klientom naszych usług w każdy poniedziałek od godziny 12:00 do 15:00, w sprawie skarg i wniosków przyjmuje Dyrektor Generalny PUWiS w siedzibie przedsiębiorstwa