Drukuj

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom odbiorców usług w przedsiębiorstwie wyodrębniliśmy Biuro Obsługi Klienta.

Znajduje się on w siedzibie Spółki przy ul. 3-go Maja 14/2 w Nowogardzie Czynny w dni robocze od godz. 7:00 do 15:00. Tel.  91 39 20-711 wew. 101 i 102, tel. kom. 784 000 440.

Możecie tam Państwo złożyć:

Wymagane druki możecie Państwo pobrać osobiście w Biurze Obsługi Klienta lub pobrać tutaj

Pomimo tego, iż nasza Spółka dokłada wszelkich starań, aby nasze usługi spełniały Państwa oczekiwania może się zdarzyć, iż zajdzie konieczność zwrócenia nam uwagi na jakość naszych usług. Jeżeli mają Państwo uwagi dotyczące jakości wody, rozliczenia opłat oraz jakiekolwiek spostrzeżenia dotyczące jakości naszych usług prosimy przekazać je do Biura Obsługi Klienta.

Możecie to Państwo zrobić na klika sposobów:

Niezależnie od powyższego, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom Klientom naszych usług w każdy poniedziałek od godziny 12:00 do 15:00, w sprawie skarg i wniosków przyjmuje Dyrektor Generalny PUWiS w siedzibie przedsiębiorstwa